vineri, 30 noiembrie 2007

Jocul de-a soarecele si pisica (episodul II)

Episodul II


Dupa cum v-am promis, a venit si episodul doi. Din episodul anterior: 3 oameni incearca sa isi descopere vecinii de la etajul inferior, insa tot ce descopera le ridica tot mai multe intrebari.

Intr-o zi, Mihai ne striga prin casa, dar atat de tare incat prima data am crezut ca a luat foc casa, sau ca sa intamplat nu stiu ce nenorocire. Fugim noi care de pe unde era: din baie, din pat si intram la el in camera. Ma uit repede prin camera, si era asa cum o lasasem acum o ora, poate un pic mai ordonata. Mihai era la geam si ne cheama repede langa el. Ma duc curios sa vad ce s-a intamplat si cand ajung langa el, in loc sa scoata vreun cuvant imi arata culmea de rufe de la etajul inferior. Cand ma uit ce sa vad? Parca era o expozitie nereusita a unui magazin de lenjerie intima feminina. Numai sutiene si bikini intinsi la uscare.

Pe toti ne buseste un ras frate cu isteria incat, eu care inca ma mai uitam pe geam, vad trecatorii uitandu-se incurcati la fereastra noastra. Dar nu mai conta. Aflasem ca stau fete la etajul inferior si asta e tot ce mai conta. Si de fericire mergem in mijlocul sufrageriei si sarim toti odata de a inceput biroul lui Vlad sa tremure.

Intr-o seara, pe la 10 jumatate ma apuca pe mine sa cant la vioara, si reusesc destul de usor sa il corup si pe Mihai. In timp ce cantam noi cu zel si din cand in cand nu prea pe ton, incepe sa se auda batai in teava. Mihai se uita incurcat la mine si pleaca repede in camera lui. Eu in loc sa incetez, incep sa cant si mai tare. Si cu cat cantam mai fals cu atata ascultam mai atent, sa aud care teava vibreaza. In sfarsit gasesc teava si, cand o gasesc iau un cutit si bat si eu. „Daca asa merge treaba, ok! De acum cand le prind ca mai fac galagie, le bat in teava.”

Speriati de zgomot imediat apar colegii si se uita la mine cu o expresie de genul: „Ce ai patit, ai innebunit?” Imediat le spun: „Care e faza, le cant si eu muzica clasica, poate se mai cultiva, si nu se mai uita toata ziua Taraf TV!” Vlad incepe sa rada iar Mihai spune: „Ai fi cantand tu muzica clasica, insa pentru ele, care nu au auzit niciodata o vioara, e ca si cum ai ascuti cutite!” La aceasta replica toti am inceput sa radem, si ne-am dus fericiti la culcare, dar hotarati sa le cunoastem odata pe fetele de sub noi!

Va urma…

Niciun comentariu: