joi, 29 noiembrie 2007

Jocul de-a soarecele si pisica (episodul I)

Episodul I


De cand ne-am mutat in noul apartament, anul acesta, ne-am tot intrebat ce vecini avem. Cunoasterea vecinilor a inceput chiar din prima zi, cand ne-am mutat lucrurile iar vecinii de langa noi au iesit curiosi pe hol. Sunt o familie mai in varsta, barbatul fiind un fost profesor, foarte amabil, care ne suporta atunci cand mai scartaim viorile, sau ne mai bucuram atunci cand inscriem la FIFA.

Totul bine si frumos, insa tot mai exista o intrebare: cine se afla sub apartamentul nostru? Si cum o singura intrebare poate face un om sa isi piarda mintile, la noi in apartament s-a nascut un fel de concurs, cine afla primul ce vecini avem sub noi.

Ce sa fac? Vroiam sa le arat ca eu aflu primul! Si ca sa aflu, in fiecare zi cand coboram sau urcam scarile, mergeam foarte incetul numai ca sa vad daca iese cineva de la usa aceea. Imi lua destule minute ca sa urc 4 etaje, si cand ajungeam la 3, ma uitam pe vizor in casa, poate voi vedea pe cineva.

Totul se complica atunci cand intr-o zi auzim niste tipete de jos. Daca ai fi putu sa le auzi, ai fi zis ca sunt doi soti care se bat. Si asta dura destul, incat ne gandeam care sa coboram sa o salvam pe saraca femeie. Dar pana sa ne hotaram, incepeau niste rasete, incat ne-am pus si mai multe intrebari: ori sub noi stau un grup proaspat eliberat de la Socola, ori un cuplu cu tendinte sado-maso.

Acum aveam de doua ori mai multe intrebari dar acelasi tel: sa aflam cine locuieste sub noi.

Va urma…

Niciun comentariu: