miercuri, 9 ianuarie 2008

Pe aripile ingerului

Poate te gandesti ca un alt blog facut de mine, si avand un titlu asemanator cu primul se poate numi lipsa de ocupatie. Insa acest al doilea blog se afla de mai de mult timp in mintea mea, insa nu am gasit o forma de prezentare care sa imi placa.

Acest nou blog este destinat in totalitate fotografiei, iar toate pozele pe care le veti gasi pe el sunt facute de mine. Si asa dupa cum spune si motto-ul acestui blog, in spatele fiecarei fotografii se afla o poveste. Poate nu este o poveste cu zane sau crai, o poveste cu final fericit sau o poveste de dragoste, dar este povestea fotografiei. Si aceasta poveste surprinde ceea ce am simtit atunci cand am facut poza.

De accea lasa-te purtat pe aripile ingerului, si vezi lumea prin obiectivul aparatului de fotografiat, dar si prin sentimentele celui care tine aparatul.

Intra acum pe www.pearipileingerului.blogspot.com

Niciun comentariu: